επιστροφή - αρχική σελίδα

ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
Χ.Β.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Οδηγός Σπουδών


  Τμήμα Μάρκετινγκ και Διοίκησης Λειτουργιών  
Ανήκει στη: Ανεξάρτητα Τμήματα
Πόλη: Έδεσσα
Διεύθυνση: Έδεσσα
Τηλέφωνο: 23810 51181
Φαξ: 23810 51181

Σχετικά επαγγέλματα
Διοικητικό στέλεχος, Ειδικός μάρκετινγκ, Ειδικός πωλήσεων

Γενικά στοιχεία:

Αποστολή του τμήματος είναι α) να καλλιεργεί και να προάγει τη γνώση στους τομείς μάρκετινγκ, πωλήσεων, διοίκησης δικτύων διανομής, εξαγωγών, διαφήμισης, έρευνας αγοράς, διοίκησης παραγωγής, διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics), σχεδιασμού και ανάλυσης διαδικασιών, διοίκησης και ποιότητας, προβλέψεων ζήτησης, προγραμματισμού παραγωγής, διαχείρισης της ποιότητας προβλέψεων ζήτησης, διαχείρισης αποθεμάτων και β) να παρέχει στους φοιτητές τα απαραίτητα εφόδια που εξασφαλίζουν την άρτια κατάρτισή τους για επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία.


Αντικείμενο σπουδών:

.


Διάρκεια σπουδών (εξάμηνα): 8
Κατευθύνσεις: α
Εκπαιδευτικές προοπτικές:

Επαγγελματικές προοπτικές: Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευσή τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα:
ως οικονομικοί σύμβουλοι επιχειρήσεων,
ως στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών ιδιαίτερα στους τομείς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξαγωγών, Διαφήμισης, Έρευνα Αγοράς, Δημοσίων Σχέσεων, Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, Διοίκησης Προμηθειών και Υλικών.

Η παράλληλη προσέγγιση των επιστημονικών πεδίων του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Λειτουργιών προετοιμάζει εξειδικευμένα στελέχη για επιχειρήσεις και οικονομικούς οργανισμούς, ικανά να αντιμετωπίζουν με επιτυχία προβλήματα εσωτερικής διασύνδεσης των διαφόρων διοικητικών λειτουργιών και διεπιχειρησιακών συνεργασιών για την ανάπτυξη και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς και τις εξατομικευμένες ανάγκες / επιθυμίες των πελατών.
Ο βασικός στόχος του Τμήματος είναι να προετοιμάσει επιστήμονες ικανούς να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες της ακαδημαϊκής έρευνας και της αγοράς, ώστε να αντιμετωπίζουν πολύπλοκα θέματα μάρκετινγκ και διοικητικών λειτουργιών και να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους, όπως διαμορφώνονται σε διαρκή βάση από τις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Η αγορά εργασίας ζητά σήμερα εξειδικευμένα στελέχη Μάρκετινγκ που θα ασχοληθούν κυρίως με τη λήψη αποφάσεων σχετικών με τα προϊόντα, τις τιμές τους, την προβολή και διάθεσή τους στην αγορά. Οι απόφοιτοι του Τμήματος αναμένεται να απορροφηθούν σχετικά εύκολα από τις επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς, αφού θα πλεονεκτούν σε σχέση με αποφοίτους άλλων οικονομικών τμημάτων στους παρακάτω τομείς: Μάρκετινγκ Έρευνα Αγοράς Εταιρική Επικοινωνία Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις Πωλήσεις Εξαγωγές Δίκτυα Διανομής Διοίκηση Παραγωγής Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Logistics) Διοίκηση της Ποιότητας Προγραμματισμό Παραγωγής Διαχείριση Αποθεμάτων Οι απόφοιτοι του Τμήματος θα μπορούν να απασχοληθούν επίσης, ως σύμβουλοι επιχειρήσεων - ελεύθεροι επαγγελματίες ή ακόμα να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.
Τέλος θα έχουν τη δυνατότητα συνέχισης σπουδών σε μεταπτυχιακό επίπεδο εξειδίκευσης σε επιμέρους γνωστικά αντικείμενα του Τμήματος

Ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.uom.gr/index.php?tmima=201&categorymenu=2
 
επιστροφή