επιστροφή - αρχική σελίδα

ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
Χ.Β.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Οδηγός Σπουδών


  Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ)  
Ανήκει στη: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Πόλη: Ιεράπετρα
Διεύθυνση:
Τηλέφωνο:
Φαξ:

Σχετικά επαγγέλματα
Διαφημιστής, Ειδικός μάρκετινγκ, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων

Γενικά στοιχεία:

Το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) Ιεράπετρας προωθεί τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου υπηρεσιών οι οποίες θα ανταποκρίνονται στην ανάγκη αποτελεσματικής προώθησης και προβολής των προϊόντων. Υιοθετούνται νέες πρωτοποριακές μέθοδοι προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών με τη χρήση του διαδικτύου και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής, επικοινωνιών και πολυμέσων.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο Ανάπτυξης, το πρόγραμμα σπουδών του νέου Τμήματος περιέχει γνωστικά αντικείμενα προτεραιότητας και αιχμής που ανταποκρίνονται αφ' ενός στις σύγχρονες ανάγκες στους κλάδους του Τουρισμού και της Γεωργίας και αφ' ετέρου στις σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο της επιστήμης και της τεχνολογίας. Συνεπώς αναγνωρίζεται η ανάγκη δημιουργίας, μέσα από το πρόγραμμα σπουδών, αποτελεσματικών δομών στο μάρκετινγκ υπηρεσιών και προϊόντων με τουλάχιστον ένα τομέα εξειδίκευσης που αφορά τις αγροτικές δραστηριότητες, έναν που αφορά τον τουρισμό και ένα που αφορά την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ. Ο τελευταίος τομέας του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ θα συνδυάσει αρμονικά τους δύο προηγούμενους με τις νέες τεχνολογίες επικοινωνιών, πληροφορικής και πολυμέσων και θα αξιοποιήσει την τεράστια δυνατότητα που προσφέρει το διαδίκτυο για την προβολή και την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι όλα τα αντικείμενα θα διδάσκονται με έμφαση στις εφαρμογές, στα εργαστήρια και στη συγγραφή τεχνικών εκθέσεων, ώστε οι απόφοιτοι του Τμήματος να είναι άμεσα παραγωγικοί και αξιοποιήσιμοι από τους εργοδότες τους. Εξάλλου, θα γίνει προσπάθεια για διαρκή, ενεργό και πολυδιάστατη σύνδεση του νέου Τμήματος με την παραγωγή, μέσω κοινών ερευνητικών προγραμμάτων και προσκεκλημένων ομιλητών για διαλέξεις, αλλά και της υποχρεωτικής πρακτικής εξάσκησης των σπουδαστών.


Αντικείμενο σπουδών:

A' Εξάμηνο
Αρχές Marketing
Εισαγωγή στην πληροφορική
Αρχές Διοίκηση Επιχειρήσεων
Μικρο-Οικονομία
Στοιχεία Δικαίου
Μαθηματικά Επιχειρήσεων

B' Εξάμηνο
Μίγμα Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Μακρο-Οικονομία
Βασικές Εφαρμογές Πληροφορικής
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Αρχές Λογιστικής

Γ' Εξάμηνο
Οργάνωση & Διοίκηση Πωλήσεων
Αρχές Διαφήμισης
Βιομηχανικό Μάρκετινγκ
Βάσεις Δεδομένων
Χρηματοοικονομική Διοίκηση-Κοστολόγηση
Εφαρμοσμένη Στατιστική Επιχειρήσεων

Δ' Εξάμηνο
Μάρκετινγκ Λιανικού Εμπορίου
Δημόσιες Σχέσεις - Επικοινωνία
Έρευνα Αγοράς
Δίκτυα Υπολογιστών
Συστήματα Πληροφοριών Διοίκησης
Και ένα μάθημα επιλογής από τα παρακάτω
Αγροτική Οικονομία
Τουριστική Οικονομία
Σύγχρονες Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες

Ε' Εξάμηνο
Διεθνές Μάρκετινγκ
Logistics - Εφοδιαστική Αλυσίδα
Προγραμματισμός Επενδύσεων
Ορολογία Μάρκετινγκ (Αγγλικά)
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Και ένα μάθημα επιλογής από τα παρακάτω
Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων
Τουριστικό Μάρκετινγκ
Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικού Εμπορίου

ΣΤ' Εξάμηνο
Διαφημιστική Εκστρατεία
Β2Β Μάρκετινγκ
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Ελεύθερη Επιλογή Μαθημάτων
Μαθήματα Τομέα Αγροτικού Μάρκετινγκ
Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων
Διαχείριση Φυσικών Πόρων
& Περιβάλλοντος
Μαθήματα Τομέα Τουριστικού Μάρκετινγκ
Σχεδιασμός Τουριστικής Ανάπτυξης
Εναλλακτικές Μορφές τουρισμού
Μαθήματα Τομέα Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Εφαρμογές Πολυμέσων στο Μάρκετινγκ

Ζ' Εξάμηνο
Στρατηγικό Marketing
Σεμινάριο Τελειόφοιτων(Θέματα Marketing)
Επιχειρησιακή Έρευνα
Ελεύθερη Επιλογή Μαθημάτων
Μαθήματα Τομέα Αγροτικού Μάρκετινγκ
Ποιότητα Υγιεινή & Ασφάλεια Τροφίμων
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων
στον Αγροτικό Τομέα
Μαθήματα Τομέα Τουριστικού Μάρκετινγκ
Marketing Τουριστικών Προορισμών
Διαφήμιση & Προώθηση
Τουριστικών Υπηρεσιών
Μαθήματα Τομέα Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικές Αγορές & Υπηρεσίες
Ηλεκτρονικές & Συναλλαγές & Ασφάλεια

Η' Εξάμηνο
Πτυχιακή Εργασία
Πρακτική Άσκηση


Διάρκεια σπουδών (εξάμηνα): 8
Κατευθύνσεις:
Εκπαιδευτικές προοπτικές:

Επαγγελματικές προοπτικές: Οι απόφοιτοι του Τμήματος θα μπορούν να απασχοληθούν σε όλους τους τομείς της οικονομίας, δημόσιους και ιδιωτικούς, και κυρίως στις υπηρεσίες.
Ενδεικτικά μερικοί από τους τομείς που μπορούν να απορροφηθούν οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου τμήματος είναι:
Σε τουριστικές επιχειρήσεις ως σύμβουλοι προώθησης.
Σε επιχειρήσεις παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στους τομείς της Γεωργίας και του Τουρισμού.
Σε Δημόσιες Υπηρεσίες που ασχολούνται με θέματα Αγροτικής Πολιτικής και στήριξης των αγροτών.
Σε Τράπεζες στον τομέα της Αγροτικής Πίστης καθώς και στην Κατάρτιση Επιχειρηματικών Σχεδίων που χρηματοδοτούνται από Κοινοτικά Προγράμματα.
Στην οργάνωση υποστηρικτικών δραστηριοτήτων προώθησης όπως εκθέσεις, συνέδρια κ.λπ.
Στην σχεδίαση - υλοποίηση ιστοχώρων προβολής και προώθησης προϊόντων με έμφαση στα αγροτικά προϊόντα και τις τουριστικές υπηρεσίες.
Σε δικές τους επιχειρηματικές τουριστικές ή αγροτικές μονάδες που θα εφαρμόζουν Καινοτομικές Μεθόδους προώθησης και προβολής.
Στη δημιουργία δικών τους επιχειρήσεων παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στον τομέα προώθησης αγροτικών προϊόντων ή στον τομέα του τουρισμού.
Στην προώθηση γενικότερα του "Επιχειρείν" σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, με έμφαση στην προώθηση του "Ηλεκτρονικού Επιχειρείν".

Ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.emark.teicrete.gr/
 
επιστροφή