επιστροφή - αρχική σελίδα

ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
Χ.Β.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Οδηγός Σπουδών


  Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ)  
Ανήκει στη: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Πόλη: Θεσσαλονίκη
Διεύθυνση: Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης, Σίνδος, 14561 Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310 791187
Φαξ:

Σχετικά επαγγέλματα
Διαφημιστής, Ειδικός μάρκετινγκ, Ειδικός ψυχαγωγίας, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων

Γενικά στοιχεία:

Σκοπός του Τμήματος είναι να εκπαιδεύσει τους σπουδαστές του με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις ώστε να μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης προς τους πελάτες της.


Αντικείμενο σπουδών:

Εξάμηνο 1ο
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Αρχές Οικονομικής Ι, Μαθηματικά, Εισαγωγή στους Η/Υ (Windows), Στοιχεία Αστικού Δικαίου ή Στοιχεία Εργατικού Δικαίου
Προαιρετικά μαθήματα: Εισαγωγή στη θεωρία των συστημάτων, Αγγλικά (Introduction to
Marketing I)

Εξάμηνο 2ο
Μίγμα Μάρκετινγκ, Στατιστική, Αρχές Οικονομικής ΙΙ, Χρηματοικονομική Λογιστική, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Προγραμματισμός Η/Υ (Word)
Προαιρετικά μαθήματα: Εισαγωγή στην κοινωνιολογία, Αγγλικά (Introduction to Marketing II)

Εξάμηνο 3ο
Επιχειρησιακές επικοινωνίες, Συμπεριφορά καταναλωτή, Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, Δημόσιες σχέσεις, Ηλεκτρονική Επεξεργασία Δεδομένων (Excel), Στοιχεία Εμπορικού Δικαίου ή Δίκαιο της Διαφ/σης και της Προστασίας του Καταναλωτή
Προαιρετικά μαθήματα: Ελληνική Οικονομία, Αγγλικά (Introduction to Advertising)

Εξάμηνο 4ο
Αρχές Διαφήμισης, Μάρκετινγκ Λιανικού εμπορίου, Διοίκηση προσωπικού, Έρευνα Μάρκετινγκ, Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων, Δυναμικές βάσεις δεδομένων
Προαιρετικά μαθήματα: Εισαγωγή στη Ψυχολογία, Αγγλικά (Marketing Communication)

Εξάμηνο 5ο
Σχεδιασμός διαφημιστικής εκστρατείας I, Εφαρμοσμένη έρευνα στο Μάρκετινγκ, Ανάλυση Δεδομένων, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και Τραπεζών
Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης πωλήσεων: Τεχνική των πωλήσεων, Πωλήσεις Υπηρεσιών
Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης διαφήμισης: Ανάλυση διαφημιστικών μηνυμάτων, Έντυπη και Ηλεκτρονική διαφήμιση
Προαιρετικά μαθήματα: Οικονομικοτεχνικές μελέτες, Τουριστικό Μάρκετινγκ

Εξάμηνο 6ο
Στρατηγική Μάρκετινγκ, Εφαρμογές Μάρκετινγκ με Η/Υ, Διεθνές Μάρκετινγκ
Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης πωλήσεων: Βιομηχανικές πωλήσεις, Μάρκετινγκ Ασφαλιστικών Προϊόντων
Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης διαφήμισης: Σχεδιασμός διαφημιστικής εκστρατείας II, Σύγχρονη Τεχνολογία Ι (Πολυμέσα), Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Πολιτικό Μάρκετινγκ

Εξάμηνο 7ο
Διοίκηση Μάρκετινγκ, Τεχνική ανάλυση χρηματοοικονομικών προϊόντων, Σεμινάριο τελειοφοίτων
Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης πωλήσεων: Τεχνικές ανάπτυξης λιανικών πωλήσεων, Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου
Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης διαφήμισης: Δημιουργικό της διαφήμισης, Παρουσίαση διαφημιστικής εκστρατείας
Προαιρετικά μαθήματα: Σύγχρονη Τεχνολογία ΙΙ (Πολυμέσα), Άμεσο Μάρκετινγκ

Εξάμηνο 8ο
Πτυχιακή εργασία, Πρακτική άσκηση



Διάρκεια σπουδών (εξάμηνα): 8
Κατευθύνσεις:
Εκπαιδευτικές προοπτικές:

Επαγγελματικές προοπτικές: Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογα με τις σπουδές και την εξειδίκευσή τους.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν:
στον δημόσιο τομέα-σε υπηρεσίες των υπουργείων ανάπτυξης, εθνικής οικονομίας, γεωργίας,
σε τράπεζες και εξαγωγικούς οργανισμούς,
στον ιδιωτικό τομέα-σε βιομηχανίες, εμπορικές επιχειρήσεις, σε διαφημιστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς, σε ιδρύματα, σε μεγάλα καταστήματα σε τομείς όπως οι πωλήσεις, η διαφήμιση και η έρευνα αγοράς,
στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση,
ως ελεύθεροι επαγγελματίες.


Ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.mkt.teithe.gr/
 
επιστροφή