 ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ Χ.Β.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
 Οδηγός Σπουδών
Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) |
| Ανήκει στη: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | Πόλη: | Θεσσαλονίκη | Διεύθυνση: | Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης, Σίνδος, 14561 Θεσσαλονίκη | Τηλέφωνο: | 2310 791187 | Φαξ: | |
| Σχετικά επαγγέλματα
Διαφημιστής, Ειδικός μάρκετινγκ, Ειδικός ψυχαγωγίας, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων |
Γενικά στοιχεία: Σκοπός του Τμήματος είναι να εκπαιδεύσει τους σπουδαστές του με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις ώστε να μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης προς τους πελάτες της.
| Αντικείμενο σπουδών: Εξάμηνο 1ο Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Αρχές Οικονομικής Ι, Μαθηματικά, Εισαγωγή στους Η/Υ (Windows), Στοιχεία Αστικού Δικαίου ή Στοιχεία Εργατικού Δικαίου Προαιρετικά μαθήματα: Εισαγωγή στη θεωρία των συστημάτων, Αγγλικά (Introduction to Marketing I)
Εξάμηνο 2ο Μίγμα Μάρκετινγκ, Στατιστική, Αρχές Οικονομικής ΙΙ, Χρηματοικονομική Λογιστική, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Προγραμματισμός Η/Υ (Word) Προαιρετικά μαθήματα: Εισαγωγή στην κοινωνιολογία, Αγγλικά (Introduction to Marketing II)
Εξάμηνο 3ο Επιχειρησιακές επικοινωνίες, Συμπεριφορά καταναλωτή, Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, Δημόσιες σχέσεις, Ηλεκτρονική Επεξεργασία Δεδομένων (Excel), Στοιχεία Εμπορικού Δικαίου ή Δίκαιο της Διαφ/σης και της Προστασίας του Καταναλωτή Προαιρετικά μαθήματα: Ελληνική Οικονομία, Αγγλικά (Introduction to Advertising) Εξάμηνο 4ο Αρχές Διαφήμισης, Μάρκετινγκ Λιανικού εμπορίου, Διοίκηση προσωπικού, Έρευνα Μάρκετινγκ, Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων, Δυναμικές βάσεις δεδομένων Προαιρετικά μαθήματα: Εισαγωγή στη Ψυχολογία, Αγγλικά (Marketing Communication)
Εξάμηνο 5ο Σχεδιασμός διαφημιστικής εκστρατείας I, Εφαρμοσμένη έρευνα στο Μάρκετινγκ, Ανάλυση Δεδομένων, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και Τραπεζών Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης πωλήσεων: Τεχνική των πωλήσεων, Πωλήσεις Υπηρεσιών Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης διαφήμισης: Ανάλυση διαφημιστικών μηνυμάτων, Έντυπη και Ηλεκτρονική διαφήμιση Προαιρετικά μαθήματα: Οικονομικοτεχνικές μελέτες, Τουριστικό Μάρκετινγκ
Εξάμηνο 6ο Στρατηγική Μάρκετινγκ, Εφαρμογές Μάρκετινγκ με Η/Υ, Διεθνές Μάρκετινγκ Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης πωλήσεων: Βιομηχανικές πωλήσεις, Μάρκετινγκ Ασφαλιστικών Προϊόντων Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης διαφήμισης: Σχεδιασμός διαφημιστικής εκστρατείας II, Σύγχρονη Τεχνολογία Ι (Πολυμέσα), Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Πολιτικό Μάρκετινγκ
Εξάμηνο 7ο Διοίκηση Μάρκετινγκ, Τεχνική ανάλυση χρηματοοικονομικών προϊόντων, Σεμινάριο τελειοφοίτων Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης πωλήσεων: Τεχνικές ανάπτυξης λιανικών πωλήσεων, Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου Ομάδα μαθημάτων εμβάθυνσης διαφήμισης: Δημιουργικό της διαφήμισης, Παρουσίαση διαφημιστικής εκστρατείας Προαιρετικά μαθήματα: Σύγχρονη Τεχνολογία ΙΙ (Πολυμέσα), Άμεσο Μάρκετινγκ
Εξάμηνο 8ο Πτυχιακή εργασία, Πρακτική άσκηση
| Διάρκεια σπουδών (εξάμηνα): 8 | Κατευθύνσεις: | | Εκπαιδευτικές προοπτικές: | Επαγγελματικές προοπτικές: Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογα με τις σπουδές και την εξειδίκευσή τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν: στον δημόσιο τομέα-σε υπηρεσίες των υπουργείων ανάπτυξης, εθνικής οικονομίας, γεωργίας, σε τράπεζες και εξαγωγικούς οργανισμούς, στον ιδιωτικό τομέα-σε βιομηχανίες, εμπορικές επιχειρήσεις, σε διαφημιστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς, σε ιδρύματα, σε μεγάλα καταστήματα σε τομείς όπως οι πωλήσεις, η διαφήμιση και η έρευνα αγοράς, στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση, ως ελεύθεροι επαγγελματίες.
| Ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.mkt.teithe.gr/ | |  |
|