ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ Χ.Β.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Οδηγός Σπουδών
Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης |
| Ανήκει στη: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | Πόλη: | Αθήνα | Διεύθυνση: | Αγ. Σπυρίδωνα & Δημητσάνας, 12210 Αιγάλεω | Τηλέφωνο: | 210 5907895, 5314878 ,5385200, εσ. 200, 010 538520 | Φαξ: | 210 5314878 |
| Σχετικά επαγγέλματα
Διαφημιστής, Ειδικός μάρκετινγκ, Ειδικός ψυχαγωγίας, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων |
Γενικά στοιχεία: Σκοπός του Τμήματος είναι να εκπαιδεύσει τους σπουδαστές του με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις ώστε να μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης προς τους πελάτες της.
| Αντικείμενο σπουδών: Εξάμηνο 1ο Θεωρία Φροντιστήριο Εργαστήριο, Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μικροοικονομική Ανάλυση, Εισαγωγή στη Στατιστική, Μαθηματικά για Οικονομολόγους, Εισαγωγή στο Αστικό Δίκαιο, Χρηματοοικονομική Ανάλυση, Εισαγωγή στους Η/Υ
Εξάμηνο 2ο Μίγμα Μάρκετινγκ, Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μακροοικονομική Ανάλυση, Στατιστική Επιχειρήσεων, Στοιχεία Εμπορικού Δικαίου, Προγραμματισμός Η/Υ , Τεχνικές Προώθησης Πωλήσεων, Αγγλικά Ι
Εξάμηνο 3ο Αρχές Διαφήμισης, Επιχειρησιακές Επικοινωνίες, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Ηλεκτρονική Επεξεργασία Δεδομένων, Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Τραπεζική και Χρηματοπιστωτική Πολιτική, Ποσοτικές Μέθοδοι στο Μάρκετινγκ , Αγγλικά ΙΙ
Εξάμηνο 4ο Διαφημιστικά Μέσα, Δημόσιες Σχέσεις, Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων, Διεθνές Μάνατζμεντ, Ερευνα Μάρκετινγκ, Δυναμικές Βάσεις Δεδομένων, Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, Εξειδικευμένα θέματα Δικαίου στο Μάρκετινγκ, Αγγλικά ( Introduction to Marketing )
Εξάμηνο 5ο Σχεδ. και Οργάν. Διαφημ. Εκστρατ., Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Εφηρμοσμένη Ερευνα Μάρκετινγκ, Σύγχρονη Τεχνολογία στο Μάρκετινγκ, Τεχνική Πωλητού, Οικονομοτεχνικές Μελέτες, Διεθνές Μάρκετινγκ, Αγγλικά ( Introduction to ADV)
Εξάμηνο 6ο Σχεδιασμός και Προγραμματισμός Μάρκετινγκ, Πολιτικό Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Λιανικού Εμπορίου, Εξειδικευμένα Πακέτα Στατιστική, Αγγλικά ( Marketing Communication ), Εντυπη και Ηλεκτρονική Διαφήμιση, Ελεγχος Αποτελεσματικότητας Διαφήμισης, Τουριστικό Μάρκετινγκ
Εξάμηνο 7ο Διοίκηση Μάρκετινγκ, Διοίκηση Ολικής Ποιότητα, Σεμινάριο Τελειοφοίτων, Εφαρμογές Μάρκετινγκ με Η/Υ, Αγγλικά ( European Marketing ), Δημιουργικό της Διαφήμισης, Μάρκετινγκ μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, Τραπεζικό Μάρκετινγκ, Πολιτική Διαφήμιση
Εξάμηνο 8ο Εκπόνηση πτυχιακής εργασίας 6 μήνες
Εξάμηνο 9ο Πρακτική άσκηση 6 μήνες
| Διάρκεια σπουδών (εξάμηνα): 8 | Κατευθύνσεις: | | Εκπαιδευτικές προοπτικές: | Επαγγελματικές προοπτικές: Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογα με τις σπουδές και την εξειδίκευσή τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν: στον δημόσιο τομέα-σε υπηρεσίες των υπουργείων ανάπτυξης, εθνικής οικονομίας, γεωργίας, σε τράπεζες και εξαγωγικούς οργανισμούς, στον ιδιωτικό τομέα-σε βιομηχανίες, εμπορικές επιχειρήσεις, σε διαφημιστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς, σε ιδρύματα, σε μεγάλα καταστήματα σε τομείς όπως οι πωλήσεις, η διαφήμιση και η έρευνα αγοράς, στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση, ως ελεύθεροι επαγγελματίες.
| Ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.teiath.gr/sdo/marketing/market.html | | |
|