επιστροφή - αρχική σελίδα

ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
Χ.Β.ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Οδηγός Σπουδών


  Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας  
Ανήκει στη: Ανεξάρτητο
Πόλη: Αργοστόλι
Διεύθυνση: Τέρμα λεωφ. Βεργωτή, τκ 28100
Τηλέφωνο: 26710 27101, 27103
Φαξ: 26710 27102

Σχετικά επαγγέλματα
Ξενοδοχοϋπάλληλος, Οργανωτής συνεδρίων, εκθέσεων και εκδηλώσεων, Σερβιτόρος ποτών - Μπάρμαν, Τεχνικός ζαχαροπλαστικής τέχνης, Τεχνικός μαγειρικής τέχνης, Τουριστικός πράκτορας

Γενικά στοιχεία:

Σκοπός του Τμήματος είναι να καλύπτει τα γνωστικά αντικείμενα των δημοσίων σχέσεων, της επικοινωνιακής πολιτικής (Μ.Μ.Ε. και σχέση της επιχείρησης με την κοινωνία) και πολιτικής επικοινωνίας (Marketing Planning).

Οι υποψήφιοι για το Τμήμα αυτό δε θα εξετάζονται σε ειδικό μάθημα.


Αντικείμενο σπουδών:

Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Αρχές Οικονομικής, Ποσοτικές Μέθοδοι, Εισαγωγή στους Η/Υ, Αρχές Επικοινωνίας, Αρχές Δικαίου

Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Αρχές Μάρκετινγκ, Χρήση Εξειδικευμένου Λογισμικού Η/Υ, Πολιτική Κοινωνιολογία, Κοινωνική Ψυχολογία, Εσωτερικές Επικοινωνίες, Τεχνικές Ερωτηματολογίου και Συνέντευξης

Γ ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Δημόσιες Σχέσεις, Πολιτική Επικοινωνία, Ιστορία Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, Διαφήμιση, Οικονομική της Επικοινωνίας, Διεθνείς Επικοινωνίες

Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάρκετινγκ ΜΜΕ, Κοινή Γνώμη, Κουλτούρα, Επικοινωνία, Θεσμοί και Δράσεις της Ε.Ε., Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων, Διεθνείς Σχέσεις, Υπερεθνικοί Οργανισμοί

Ε ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Δημοσιότητα και ΜΜΕ, Νομοθεσία - Νομολογία ΜΜΕ, Δημοσκοπήσεις, Διαχείριση Επικοινωνιακών Κρίσεων, Ορολογία Αγγλικά I, Ορολογία Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά ή Ρωσικά I

ΣΤ ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Εφαρμοσμένες Δημόσιες Σχέσεις, Σύγχρονες Τεχνολογίες στις Επικοινωνίες, Ορολογία Αγγλικά II,
Ορολογία Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά ή Ρωσικά II, και 1 από τα 4 παρακάτω μαθήματα: Εταιρική Ταυτότητα και Εικόνα, ΜΜΕ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Θεσμός Χορηγιών, Διαπολιτιστικές Επικοινωνίες

Ζ ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Επικοινωνιακή Πολιτική, Επικοινωνιακός Προγραμματισμός, Ολοκληρωμένη Δημιουργία Πολυμέσων, Σεμινάριο Τελειοφοίτων, και 1 από τα 4 παρακάτω μαθήματα: ΜΜΕ και Ελληνική Κοινωνία, Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Δημοσίων Σχέσεων, Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό, Χρηματοοικονομικές Δημόσιες Σχέσεις

Η΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Πρακτική ?σκηση [πέντε (5) ημέρες την εβδομάδα Χ έξι (6) μήνες], Πτυχιακή Εργασία


Διάρκεια σπουδών (εξάμηνα): 8
Κατευθύνσεις:
Εκπαιδευτικές προοπτικές:

Επαγγελματικές προοπτικές: Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογα με τις σπουδές και την εξειδίκευσή τους.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν σε:
επιχειρήσεις στις οποίες λειτουργούν τμήματα δημοσίων σχέσεων, (π.χ. επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης και αναψυχής ) ,
μεσαίες επιχειρήσεις του δευτερογενούς τομέα όλων των κλάδων, εξαγωγικές μονάδες, επιχειρήσεις ειδικών ενδιαφερόντων του τριτογενούς τομέα και υλοποίησης κοινοτικών δράσεων,
επιχειρήσεις εμπορίου και μεταφορών,
διεθνείς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς, σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα,
ως ελεύθεροι επαγγελματίες.

Με την ολοκλήρωση των σπουδών του ο απόφοιτος του Τμήματος ανακηρύσσεται "Πτυχιούχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιακής Πολιτικής", διαθέτει δε τις απαραίτητες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να μπορεί να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε όλους τους τομείς του γνωστικού αντικειμένου του Τμήματος, είτε ως στέλεχος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας εμπορικών επιχειρήσεων, οργανισμών και υπηρεσιών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, είτε ως αυτοαπασχολούμενος.

Ειδικότερα ο πτυχιούχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιακής Πολιτικής:
-Διενεργεί όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με τις δημόσιες σχέσεις.
-Καταρτίζει και υλοποιεί προγράμματα δημοσίων σχέσεων επιχειρήσεων και οργανισμών.
-Προάγει και εφαρμόζει σύγχρονες και καινοτόμες επιστημονικές μεθόδους και τεχνικές στους τομείς των Δημοσίων Σχέσεων και των Επικοινωνιών.
-Παρέχει εξειδικευμένες γνώσεις στο χώρο του πολιτισμού και των επικοινωνιών, για τον ρόλο των ΜΜΕ και της κοινής γνώμης, την προετοιμασία και υλοποίηση προεκλογικών αγώνων και του τρόπου επηρεασμού (lobbying) των κέντρων λήψης αποφάσεων.
-Καταρτίζει και υλοποιεί προγράμματα προβολής της εικόνας επιχειρήσεων, οργανισμών και ατόμων καθώς και προγράμματα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.
-Είναι γνώστης των σύγχρονων εφαρμογών των Η/Υ στις δημόσιες σχέσεις και τις επικοινωνίες.

Ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.teiion.gr/
 
επιστροφή